Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Brussel, België van Michaela ytsma - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Brussel, België van Michaela ytsma - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Blijf op de hoogte en volg Michaela

19 Oktober 2012 | België, Brussel

Hallo lieve mensen

Dacht laat even weer wat van me horen.

Nou het gaat super goed met me. Ik geniet en vermaak me prima in Brussel. Het is heel apart maar het voeld of ik hier al heel lang woon, ook al is dat nog maar dikke 3 weken nu.

Ik ben al aardig vertrouwd met de bus en tram en metro regeling. Ik verdwaal niet meer. haha.

Het is ontzettend gezellig met de meiden en mensen uit de kerk en gebedshuis en Jeugd met een opdracht. Zoveel conneties.
Heel gaaf.

Verder heb ik al mijn vactinaties gehad op dinsdag.
Woensdag was mijn Visa binnen. JoeHoe. Ghana Here i come.

Gisteren babykleerdjes gekocht met een paar lieve meiden die me gesponserd hebben om de babys van Ghana te blessen. Had gedroomd over babykleerdjes kopen.
Wow super geslaagd. De babykleerdjes liggen uitgestald op tafel en kan niet op houden met kijken. Zo schattig kan niet wachten om ze straks de babys te mogen aan doen.

Zoveel ideeen en gedachten, dromen en plannen.
Maar het is zo moeilijk voor te stellen hoe het echt daar zal zijn en wat dan de mogelijkheden zijn. Dus het is nu dromen en bidden. En vertrouwen op God dat Hij op tijd en Zijn manier dingen mogelijk gaat maken.

Ja alleen nog mijn Malaria pillen halen morgen en dan wachten op zaterdag 27 October. Wie dan in de buurt van Schiphol is wees welkom om me nog even dag te zeggen voordat ik het vliegtuig in ga. Rond 12 uur ben ik op schiphol.

Ja denk dat dit het voor nu was.

Bedankt voor jullie reacties vind echt leuk, bemoedigd me ook om vaker wat te posten.Maar heb het idee dat er veel meer mensen lezen dan reageren.
Dus oproepje, als je mijn blog leest zou je me even kunnen laten weten door een berichtje dat je het gelezen hebt.Thanks lieverds.

Heel veel liefs en dikke knuffel.
Michy




  • 19 Oktober 2012 - 15:24

    Joeky Janusch:

    Hoi Michy,

    Ik vind het leuk om je zo te volgen. Naar welke plaats ga je in Ghana. Jaren geleden (in 1973, geloof ik, was je er toen al ;-)) ben ik een maandje in Ghana geweest. Helemaal in het noorden. Nu ik hoor het wel. Veel zegen en voor straks een goede reis.

  • 19 Oktober 2012 - 15:58

    Gert-Jan Goelema:

    Hoi Michaela, ik vind het leuk om jouw berichten te lezen. Ben idd 1 van die personen die niet (snel) reageert. Maar weet dat ik het wel blijf lezen. Ik wens je heel veel zegen toe in Ghana, dat je mooie dingen mag doen met Abba samen én dat je ook in jezelf nieuwe mooie dingen mag ontdekken, die Abba al lang voor je heeft klaarliggen. Bless U

  • 19 Oktober 2012 - 16:14

    Francien:

    hey Michaela, nu komt je vertrek naar Ghana wel heel dichtbij! Ik ga je echt missen. veel succes met de laatste voorbereidingen en goede reis, liefs Francien

  • 19 Oktober 2012 - 16:52

    Elka :

    Ik volg je blog ook...omdat ik het bijzonder vind hoe in het leven staat en naar God Probeert te luisteren. Veel zegen! Gr Elka meijer (oud klasgenoot spw)

  • 19 Oktober 2012 - 16:52

    Elka :

    Ik volg je blog ook...omdat ik het bijzonder vind hoe in het leven staat en naar God Probeert te luisteren. Veel zegen! Gr Elka meijer (oud klasgenoot spw)

  • 19 Oktober 2012 - 17:12

    Jip:

    Voor diegene die naar Schiphol willen gaan ... (of misschien wel met Micha mee willen gaan)


    Van: Amsterdam, Netherlands
    Naar: Accra, Ghana
    Vertrek: zaterdag, oktober 27, 2012
    Vluchten: KL 0589
    Luchtvaartmaatschappij: KLM-Royal Dutch Airlines

    Vertrek: Amsterdam
    Terminal:
    Vertrektijd: 15:15, zaterdag 27 oktober 2012

    Aankomst: Accra
    Terminal: Terminal 2
    Aankomsttijd: 20:00, zaterdag 27 oktober 2012

    Tussenstops: Non-Stop
    Reistijd: 6hrs 45mins
    Vliegtuig: 333
    Geboden vliegklassen: Business Economy

  • 20 Oktober 2012 - 10:14

    MEnno:

    Wow tof, veeel blessings in Ghana!!!

  • 20 Oktober 2012 - 10:56

    Pauline:

    Goeie reis alvast Michaela!!!
    We zien uit naar je volgende verhaal!
    Jozua is nu al weer 3 maanden, hij groeit echt hard joh! Maar ook zo leuk, hij lacht nu af en toe met geluid, zo´n giecheltje! Echt zoooo leuk! Hij is gewoon zoooo lief!

    Tot gauw,
    Liefs Pauline

  • 20 Oktober 2012 - 11:41

    Hilly IJtsma:

    Hallo
    We wensen je een goede tijd toe in Ghana maar bovenal Gods zegen bij alles wat je daar doen gaat. Wees voorzichtig.
    Gr. Ate en Hilly.

  • 22 Oktober 2012 - 20:36

    Henri Cooiman Sr:

    hey Michaela, we kunnen je niet uitzwaaien we zijn nl nog niet in Nederland.
    We volgen je en wensen je Gods onmisbare zegen! Vertrouw op HEM,
    HIJ is altijd bij je!!! Ookgenieten hoor!

  • 24 Oktober 2012 - 12:45

    Cindy:

    Nou daar ga je dan... Heel veel blessings in Ghana!! Liefs en dikke knuffel! Cindy

  • 24 Oktober 2012 - 19:54

    Aleida :

    Hey Michaela,

    Las net je blog. Wat een ontzettend mooi avontuur waar jij mee bezig bent!! God is goed en Hij voorziet!! Ga regelmatig ff naar je blog kijken om te zien wat je allemaal meemaakt..

    Dikke knuf!! Aleida

  • 27 Oktober 2012 - 00:01

    Jeanet Vedder:

    ik wil je een hele goede reis toewensen morgen( vandaag al) en heel veel zegen daar. God zal voorzien, Hij zal voor je zorgen, ik kijk uit naar je verhalen. liefs Jeanet

  • 27 Oktober 2012 - 00:02

    Jeanet Vedder:

    ik wil je een hele goede reis toewensen morgen( vandaag al) en heel veel zegen daar. God zal voorzien, Hij zal voor je zorgen, ik kijk uit naar je verhalen. liefs Jeanet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michaela

Hey, Ja ik zal even kort iets over mij zelf vertellen. Mijn naam is Michaela Ytsma, ik ben 30 jaar en hou ontzettend veel van Jezus. Mijn passie is om Jezus te aanbidden met mijn leven met mijn hele zijn. Ik hou er van om mensen lief te hebben en Jezus te laten zien door mijn leven. Ik ben een enthousiaste, spontane, gastvrije , persoonlijkheid. Je staat er daarom vast niet van te kijken dat ik een echt mensen mens ben. Ik kom tot leven als ik Jezus mag kennen, aanbidden en mag dienen en anderen mag zegenen door mijn leven heen. Mijn harts verlangen is om de verwaarloosden, alleen gelaten, verhongerde, verwonde baby's en kinderen te helpen en liefde te geven. Ik wil ze laten weten dat ze geliefd zijn hier op aarde maar boven al door onze hemelse papa. Ik zou ze zo graag een thuis geven. Ik wil gaan.Tranen rollen over mijn wangen als ik aan deze kinderen denk. De Geest van de Heer is op mij, omdat Hij mij gezalfd heeft om gebrokenen van hart te verbinden, om vrijlating uit te roepen voor de gevangenen en om het goede nieuws te verkondigen. Vrij vertaald uit Jesaja 61:1-2a Heer zend mij. Bless en liefs Michaela Ik leef volledig in afhankelijkheid van God ook in op het gebied van mijn financieen. Ik zou je/u willen vragen om eens met God te praten of je/u mij financieel zou willen/kunnen steunen. Al vast super bedankt. Ik bid je/u veel Zegen toe. Bank gegevens zijn: Naam stichting: European House of Prayer Onder vermelding van: Missie84 ( mijn naam is niet nodig) Rabobank 13.17.36.736, Plaats: Bunschoten-Spakenburg, Nederland Giften zijn belasting aftrekbaar. ANBI status. Heel veel dank voor jullie betrokkenheid in welke vorm dan ook. Gebed, spullen, financieeen, bemoediging.

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 37540

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 30 November -0001

Bestemming onbekend

Landen bezocht: