Bestemming onbekend - Reisverslagen van Michaela ytsma - WaarBenJij.nu Bestemming onbekend - Reisverslagen van Michaela ytsma - WaarBenJij.nu

Bestemming onbekend

Hallo iedereen

Geen idee waar de bestemming naar toe gaat.
Nog een groot vraagteken.

Jezus liet me een beeld zien van het zijn op het vliegveld met een koffer, zonder te weten waar naar toe te gaan. Ik vertrouw op Jezus dat Hij me de weg zal wijzen naar de bestemming die Hij voor me heeft.

Jullie mogen mee bidden voor leiding, aanwijzingen en voorziening?
Dan hoor ik graag van jullie.

Bedankt alvast.

Veel liefs en Blessings

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2014

UITNODIGING

30 Juni 2014

Zoektocht geslaagd !!!

18 Mei 2014

ziekenhuis avonturen

29 April 2014

Terug in Ghana

13 December 2013

Afgelopen maanden en toekomst plannen
Michaela

Hey, Ja ik zal even kort iets over mij zelf vertellen. Mijn naam is Michaela Ytsma, ik ben 30 jaar en hou ontzettend veel van Jezus. Mijn passie is om Jezus te aanbidden met mijn leven met mijn hele zijn. Ik hou er van om mensen lief te hebben en Jezus te laten zien door mijn leven. Ik ben een enthousiaste, spontane, gastvrije , persoonlijkheid. Je staat er daarom vast niet van te kijken dat ik een echt mensen mens ben. Ik kom tot leven als ik Jezus mag kennen, aanbidden en mag dienen en anderen mag zegenen door mijn leven heen. Mijn harts verlangen is om de verwaarloosden, alleen gelaten, verhongerde, verwonde baby's en kinderen te helpen en liefde te geven. Ik wil ze laten weten dat ze geliefd zijn hier op aarde maar boven al door onze hemelse papa. Ik zou ze zo graag een thuis geven. Ik wil gaan.Tranen rollen over mijn wangen als ik aan deze kinderen denk. De Geest van de Heer is op mij, omdat Hij mij gezalfd heeft om gebrokenen van hart te verbinden, om vrijlating uit te roepen voor de gevangenen en om het goede nieuws te verkondigen. Vrij vertaald uit Jesaja 61:1-2a Heer zend mij. Bless en liefs Michaela Ik leef volledig in afhankelijkheid van God ook in op het gebied van mijn financieen. Ik zou je/u willen vragen om eens met God te praten of je/u mij financieel zou willen/kunnen steunen. Al vast super bedankt. Ik bid je/u veel Zegen toe. Bank gegevens zijn: Naam stichting: European House of Prayer Onder vermelding van: Missie84 ( mijn naam is niet nodig) Rabobank 13.17.36.736, Plaats: Bunschoten-Spakenburg, Nederland Giften zijn belasting aftrekbaar. ANBI status. Heel veel dank voor jullie betrokkenheid in welke vorm dan ook. Gebed, spullen, financieeen, bemoediging.

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 37491

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 30 November -0001

Bestemming onbekend

Landen bezocht: